بخاطر تغییرات هورمونیه. منم این ماه اینجوری شدم
سلام شایدحامله باشی
استرس زیاد باعث کم شدن یا زیاد شدن پریودی هم میشه
احتمالا سردیجات مصرف کردی مثل لبنیات ، نوشیدنی های گازدار ، خیار ، برنج، بستنی و.....
یا کیست تخمدان و رحم پلی کیستیک داری یا اینکه دلیل خاصی نداشته باشه .
عفونت گرفتی احتمالن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.