۴ پاسخ

حجم زیادی شیر میخوره احتمالا و رفلاکس هم داره

نه عزیزم طبیعی نیست رفلاکس

رفلاکس داره وقتی شیر بهش میدی بلافاصله نخوابون نیم ساعت با شیب ملایم نگه دار حتی موقع شیر دادن هم کامل نخوابون

خیلی بالا میاره ؟؟؟

سوال های مرتبط