۸ پاسخ

قرص ال ارژنین هم خیلی خوبه وقتی رشد عقب باشه
سونو داپلر هم محض احتیاط بدی بهتره
درکل نگران نباش سونو ها خطا زیاد داره

ب منم سنو گفت کوتاهه ولی دکتر گفت مشکلی نیست ...تو تاپیک ها نگاه کن

منم رشدش دوهفته عقبه سونوداپلردادم خون رسانی ضعیفه ۳۶یا۳۷هفته ختم بارداری داد

برای،من 35 هفته 1800 دکتر میگه کمه احتمالا 37 هفته ختم بارداری بدن

کله پاچه بخور

به منم گفته کمه. پودر میخورم

نگران نباش عزیزم استرس نگیر سونو خیلی کمتر وزن و نشون میده

لیدی میل خوبه
بستنی و دلستر هم خیلی خوبه اگر دیابت نداری

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیم مامان نور زندگیم هفته سی‌ونهم بارداری