۵ پاسخ

مامان الیتا منم پریودیم طولانی شده ی دکتر گفت قرص ال دی بخور تا تنظیم بشه الان این قرص که شما میخورید برای چیه؟

این قرصا باعث میشه پریودت تاخیر بیفته تا پریود بشی استرس بارداری داری بنظرم جلوگیری کن به استرسش نمی ارزه

والا منم قرص ضد بارداری داده واس کیستم جلوگیری هم نمیکنم دیگه نمیدونم چی میشه

منم یه سری تنظیم پریودی داروخوردم دکترگف تواین زمان اقدام نکن یانمیشی یا بچه دچارمشکل میشه پس اگ اول پریودت تنظیم کن بعدبچه یااگ نمیخایی جلوگیری طبیعی کن

اره دیگه چون جلوگیری میکنه

سوال های مرتبط