۷ پاسخ

ببین گلم فقط باید شیر بخوره و دفع داشته باشه مدااام این خیلی مهمه برای نفخشم حتما آروغشو بعد شیر بگیر. اگ نزدم ۲۰ دیقه رو شونه سرپا نگه دار تا شیرش کمی بره پایین

میتونی مدام ردنشو باروغن خوب ماساژ بدی
کمرشو هم ببند تا گرم بشه

حبوبات باید نفخ شو بگیری
غذای طبع سرد خیلی نخوری
رب هم نفاخه

شربت گل گریپ من براش گرفتم تا یک ماهگی بعدش گرمیچر

هواست به تغذیه خودت باشه اگر شیر خشک میدی هم دیگه بهش نده

شاید شیرت بهش نمیسازه بهش یه واحد شیر خشک بده شاید خوب شد

باید حتما تو این هفته ها دفع داشته باشه دکتر بردیش؟؟؟؟

سوال های مرتبط