تاریخ طبیعی یا سزارین؟
انشالله به سلامتی زایمان کنی
میگفتی یه چهار پنج روز بندازه عقب تر تا حداقل تو این اوضاع شاید بهتر بشه و بچت بعد فروردین دنیا بیاد
منم آخر این ماه زایمانمه اصلا حوصله هیچی ندارم
اخیییی عزیزم دم عیدی تو بیمارستانی پس🥹
خیلی برنامه ها داشتمبرای بیمارستان و ملاقاتی ها واینا همه رفتن سرجنگ و اصلا هیچ ذوقی برام نمونده
پراز استرسم فقط دعا دعا میکنم تموم شه زودتر
منم ۲۵ ام وقت زایمانمه
هلا دقیق چند وقته ای طبیعی زایمان میکنی عزیزم
دعا کن این داستان زودتر تموم شه فرج امام زمانو بخواه ماهم دعا میکنیم بسلامتی زایمان کنی
انشالههههه به سلامتی زایمان کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.