۶ پاسخ

دیرتر بیاد توی شکم جاش امن تره، بیاد بیرون کلی مراقبت میخواد

به موقع که دستگاه نره

به موقع بايد بياد بچه ديگه. ولي اخر ٣٧ ديگه رسيده بچه

صدرصد دیر تر

من میگفتم زودتر بیاد حداقل ع استرس زایمان و بیمارستان کم میشه یچیم شد خدایی نکرده راحت‌میری شهرستانی جایی بچت بغلته

دیرتر

سوال های مرتبط