۷ پاسخ

اون موقع دیگه بچه تکمیل شده خطری تهدیدش نمیکنه

واس تنفسش میگن بهتره سروخت بردارن

نه گلم، دکترت اینجوری گفته دیگه
من فشار دارم زودتر گفته باید زایمان کنم

چند هفته منظورته؟
در حالت عادی سزارین ۱۲ تا۱۴ روز زودتر میشه

خطرناک نیس برامن نگهداست ۳۹هفته و دو روز برداشت وارد ۴۰هفتع شدع بودم بچه کاملتره

نه چ خطری..پسر من سه هفته زودتر دنیا اومد

نه خطرناک نیست،من پسرم ۳۶هفته بدنیا اومد دستگاهم نرفت،همچیش خوب بود

سوال های مرتبط

مامان دخترم✨ مامان دخترم✨ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان باردارم مامان باردارم ۷ ماهگی
مامان مامان هدیه خدا مامان مامان هدیه خدا ۱۳ ماهگی