دخترم ۷ ماهشه قشنگ و کامل میگه مامان 😍😍😍😍😍😍😍

۱۱ پاسخ

ای ننه شیرین زبون😍😍😍

ای جانم الهی عزیزم خدا حفظتون کنه مامان مهربون😘🌹

با دختر ۷ماهه دوباره بارداری؟؟

اوخی😍😍😍

ای جانم🥺🧿❤️❤️

خدااااا کی دخترمن به. دنیا بیاد بگه

باز پسر من میگه ننه😅😅😅

جاااااانم 😍😍😍😍

عزیزمممم خداحفظش کنه

ای جانم بوس بهش😍😍😍

به به خیلی هم عالی خداحفظش کنه

سوال های مرتبط

مامان دلارا و تو دلی مامان دلارا و تو دلی هفته شانزدهم بارداری