مال من هر دو بارداریم تا اخر رو ۹
من از شنبه ای همش مال استرسه دکتر قرص داده
دیگه هروقت میری بهداشت چک میشه
من سر یه بحثی با خانواده همسر فشارم رفت بالا ازاون موقعه هروقت یکم استرسی میشم یا غذا شور بخورم بازم میره بالا دیگه الا یه ماهه حساس شدم همش باید مراقب باشم
توام مراقب باش یه بار برع بالا دیگه دردسره
ار هفته سی
برای بارداری اول از هفته ۱۴ بعد کنترل شد تا هفته ۳۳ دیگه با قرص هم نیومد پایین سر دومی شکر خدا فشارم نرماله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.