۷ پاسخ

انشالله میشه فکرشو نکن

وای منم بخدا سه فروردینم😓😓😓😓

منم ۱۲ ام هستم همش میترسم از ی طرف سزارین اختیاری هستم دکترم نباشه گیر بدن سزارین نکنن منو دکترمم همش میگه ممکنه برم مسافرت تکلیفش با خودش معلوم نیس از ی طرفم شرایط جنگ تمام تنم میلرزه میترسم واقعا کلافه شدم خیلی استرس کشیدم من تو دوران بارداری

منم ۷ اردیبهشت زایمانم خیلی میترسم

خوشبحاالت ار قطعا تاون موقعه اوکیه

منم دقیقا ۱۶ فروردینم سزارینیم
میوفته دو عید همش میترسم دکترا نباشن یا اگر باشن جنگ‌باشه هنوز

فقط خدا میدونه . اما بنظرم شاید طول بکشه
فعلا که میگن تازه میخوایم نیروی زمینی به سمت ایران ارسال کنیم اینجوری یکسال هم طول میکشه

سوال های مرتبط