انشالله میشه فکرشو نکن
وای منم بخدا سه فروردینم😓😓😓😓
منم ۱۲ ام هستم همش میترسم از ی طرف سزارین اختیاری هستم دکترم نباشه گیر بدن سزارین نکنن منو دکترمم همش میگه ممکنه برم مسافرت تکلیفش با خودش معلوم نیس از ی طرفم شرایط جنگ تمام تنم میلرزه میترسم واقعا کلافه شدم خیلی استرس کشیدم من تو دوران بارداری
منم ۷ اردیبهشت زایمانم خیلی میترسم
خوشبحاالت ار قطعا تاون موقعه اوکیه
منم دقیقا ۱۶ فروردینم سزارینیم
میوفته دو عید همش میترسم دکترا نباشن یا اگر باشن جنگباشه هنوز
فقط خدا میدونه . اما بنظرم شاید طول بکشه
فعلا که میگن تازه میخوایم نیروی زمینی به سمت ایران ارسال کنیم اینجوری یکسال هم طول میکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.