۹ پاسخ

نباید از نوره و موبر تو بارداری استفاده بشه
الانم نگران نباش
ولی کلا دیگه استفاده نکن

منم موبر استفاده کردم برا بیکینی. همش دونه و زخم شد علان دو ماهه شلوار تنگ بپوشم زخم میشم

حتما حساسیت دادی بهش

بهترین روش ژیلته تو بارداری

سعی کن با ژیلد شیوکن

منم ماه قبل موبر استفاده کردم بعدش سوزش داشتم بعد چند روز چند تا قطره خون دیدم وقتی تو آینه نگاه کردم شبیه ترک خوردگی شده بود😪

عه دکتر من گف نباید استفاده شه

ربطی ندارد به موبر فکر کنم رابط نداشتی

احتمال له شدن واژن هست

سوال های مرتبط

مامان مهدی یار💙🧢 مامان مهدی یار💙🧢 روزهای ابتدایی تولد