۵ پاسخ

پس بتای من چرا تو چهار هفته 1700 بود چرا برا من آنقدر بالاس

برو سونوی واژینال حتما

بتا چند بود مگه ؟؟

عزیزم حتما برو سونو چون امکان خارج رحمی وجود داره

شاید خدایی نکرده خارج رحمه

سوال های مرتبط

مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ویکم بارداری