اثرشو کم میکنه و کلا برا بدن بچه ضرر داره .
واکسن ویروسیه ک وارد بدن میشه تا بدن با اون مقابله کنه ، بدن حرارتشو بالا میبره تا اونو بکشه و اونموقع دیگه مقابل اون ویروس قوی میشه.
حالا تو وقتی قبلش استا بدی حرارتو پایین نگهمیداری و بدن نمیتونه دربرابر اون ویروس مبارزه کنه همینجور میمونه تا خودش ازبین بره کم کم.
من شنیدم که تاثیرِ واکسن رو کم میکنه، بازم ببینید مامانای دیگه چی میگن خودم که همیشه بعداز واکسن دادم
اره بده مشکلی نداره از قبل ها میدادن مگ ما مریض شدیم پس تاثیر واکسن از بین نرفته🤲😁
ن اصننننن
ربطی نداره که
بهداشت بازه برا واکسن ؟
من که همیشه بعد واکسن میدم هیچوقت قبلش ندادم
من پرسیدم گفت فرقی نمیکنه خودم همیشه قبلش میدم بهتره
ندی بهتره
نه اصصصصلا.
نه نده
ن اصلا
من همیشه میدم درحد 5.6قطره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.