۴ پاسخ

نکسیوم فایده نداره
من برنیسکون و قرص وونوپرازان و موتیلیوم خارجی میدم تقریبا خوب شده

دهنش برفک نداره ک ؟ بچه من دهنش برفک شدنی شیر نمیخوره

شکوفه احمدی پور

بردی پیش گوارش ؟

سوال های مرتبط