سزارین که استرس نداره.اونم تحت بی حسی
منم یکشنبه زایمانمه،
عزیزم چند هفته نوبت دادن بهت
بسلامتی عزیزم یکشنبه چن هفته چن روز میشی دقیق ؟
اصلا استرس نداشته باش
ترسی نداره
نگران نباش عزیزم
به سلامتی زایمان کنی
عزیزمممم ب سلامتی و دل خوش انشالله
چرا؟استرس نداشته باش این اوضاع کخودش کلا برا همه استرس داره ولی سزارین میگن راحته ایشالله کعمل خوبی داشته باشی و ب خوشی
به سلامتی عزیزم ، انشاءالله به دل خوش
استرس نداره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.