من یکشنبه نوبت سز دارم بچه ها استرس دارم

۱۰ پاسخ

سزارین که استرس نداره.اونم تحت بی حسی

منم یکشنبه زایمانمه،

عزیزم چند هفته نوبت دادن بهت

بسلامتی عزیزم یکشنبه چن هفته چن روز میشی دقیق ؟

اصلا استرس نداشته باش
ترسی نداره

نگران نباش عزیزم
به سلامتی زایمان کنی

عزیزمممم ب سلامتی و دل خوش انشالله

چرا؟استرس نداشته باش این اوضاع ک‌خودش کلا برا همه استرس داره ولی سزارین میگن راحته ایشالله ک‌عمل خوبی داشته باشی و ب خوشی

به سلامتی عزیزم ، ان‌شاءالله به دل خوش

استرس نداره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان روزهای ابتدایی تولد
مامان ماه شب چهارده🌙 مامان ماه شب چهارده🌙 ۹ ماهگی