دوستان بین این دوتا کدوم بهتره ؟
#فرزندپروری #بارداری#بارداری

تصویر
۴ پاسخ

من از این مدل که توی دستت هست گرفتم
چون خواهرم که برای پسرش خریده بود خیلی راضی بود هفت ساله داره ازش استفاده میکنه فقط میگه زمین نباید بخوره

منم از این بنفشه دارم خوبه

من این بنفشه رو دارم بد نیست ولی من اعتماد ندارم بهش اون دیجیتالی زیر بغلیا رو استفاده میکنم دقیق تره انگار

من ک از بنفشه گرفتم به شما چ قیمت گفته

سوال های مرتبط

مامان نی نی   💞 مامان نی نی 💞 هفته سی‌وهشتم بارداری