عالی محشررره
اوضاع خراب فقط میزنه باز تو تهران ک بدتره حالا ما پاین تهرانیم صداش هس
مامان بابای منم تهرانن. بابام کارمند اداره گاز هستش مامانمو داداشم وابسته اشن و بدون بابام نمیان منم از استرس زیادی هی زنگ میزنم و پیام میدم بابام گف دیگه تا اخر هفته بعدی اگ تعطیل کنن میاییم نگران نباش ولی هستم
ما تهرانیم هنوز نرفتیم
عزیزم تو فکر کن همسرت نطامی بود. اونوقت میخواستی چکار کنی؟
اوضاع که هر شب موشک از بالای سرمون رد میشه ولی شوهرم من فقط یکشنبه خونه بود بقیش مثل همیشه میرفت سرکار
همسره منم از شنبه قراره بره.خودشم سایپا کار میکنه😔
بنظرم خودت نرو حالا هرچند دل آدم هم نمیاد شوهرت تنها بره هروز استرس داری ولی باز بخاطر بچه هم ک شده نرین بهتره شوهرت مجبوره دیگ خاهر چاره چیه خدا پشت و پناهش باشه
جنگ دیگه ما هیچ نرفتیم دیگه چاره انشاالله هیچی نمی شه
وضع خوبی نداره که ولی مجبورا
شوهر منم شنبه گفتن باید بیاید سرکار عباس اباد تهران 😭
مجبوره حالا حتماا بره
من بودم قید کارو میزدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.