بیرون نری یه وقت
الان بارونم اومده بارون اسیدی شده خطرناکه واقعا
مامان های تهرانی اوکالا رو نصب کنید خرید کنید اینترنتی رایگان میاره دم درتون،بیرون نرید
اخی چقدر عاشق تهران هستم تو برنامم بود بیام حسابی همه جاهاشو بگردم مگر دیگه جای گذاشتن😭😭
من چون آلرژی دارم از صب بلند شدم عطسه و آب ریزش بینی گرفتم یعنی برای هوا هست
وای هوا سیاه شده دیگه یک لحظه رفتم تا مغازه نفسم برید از بس بوی نفت میومد
گرفتار سدیم بخدا این چه زندگیه واسه مردم درست کردن
خونه بهتر از بیرونه
نیاید بیرون ماسک n95 بزنید اگر اومدید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.