۴ پاسخ

سلام عزيزان من تو گهواره خیلی مدته که پیشتون هستم ولی با اون اکانتم خجالت می‌کشیدم بگم بهتون لباس اگه دارین برای دختر ۲ ماه تا ۱ سال 10 ماه خواهش بدین من خیلی نیاز مندم وقت لباس میخوام اگه برای بچه ها تون کوچیک شدن یه لکه افتاده لازم ندارید بدین لباس ها خیلی گرون شدن واقعا توان خرید نداریم دم عید نوروزه براتون ثواب میشه

نیاز نیس میگن دو هفته اول ک قندش نیفته،ولی تا یکماه بده بنظرم بعد هر وقت خودش خواس

تا یک ماهگی باید هر دو یا سه ساعت اگر بیدار نشد بیدار کنیم شیر بدیم

عزیزم تا سه ماهگی حداقل باید ۲ساعتی یه بار شیر بخوره

سوال های مرتبط