خانما تو بارداری شیر محلی بهتره یا پاستوریزه ؟

۱۰ پاسخ

من محلی میخورم همه چی شیر و ماست خوبم میجوشونم خودمم ماست درست میکنم .پاستوریزه آشغاله همش شیرخشکه

پاستوریزه

به نظرم محبی بهتره پاستوریزه شیر خشکه دیگه میدن به خوردمون فقط باید محلی رو زیاد بجوشونی

من محلی میگرفتم خوب میجوشوندم میخوردم

من محلی میخورم فقط

همه چی پاستوریزه

هه چیو پاستوریزه بخور

لبنیات فقط پاستوریزه

پاستوریزه

دکتر ب من گف پاستوریزه کم چرب

سوال های مرتبط

مامان لیانا و داداشی مامان لیانا و داداشی هفته بیست‌ونهم بارداری