گلوم چرک کرده نشاسته بخورم عیب نداره

۷ پاسخ

بادام با آب گرم بخور

نشاسته خوبه من فرنی درست میکنم دکتر گفته عالیه اگه نشاسته ذرت باشه چه بهتر

خیلی هم خوبه برای سرفه

دیفن هیدرامین ساده ام‌ میتونی قرقره کنی

بخور عزیزم نشاسته شیر و آبلیمو عسل خوبه الان

نه عزیزم نخور فقط شربت

نه خیلیم مفیده

سوال های مرتبط

مامان ابرا✨ مامان ابرا✨ هفته سی‌وهشتم بارداری