مریض شدم گلوم چرک کرده چی بخورم بهترشم 😭

۴ پاسخ

دکتر بهم آموکسی سلین هر هشت ساعت یکی داد

آب نمک خیلی قرقره کن در طول روز
سرم شست و شوی بینی بگیر و روزی دو سه بار بینی تو شست و شو بده

منم همینجوری بودم گلوم چرک بود سر صبح ناشتا شیر جوشوندم بعد زرد چوبه ی قاشق ریختم یکم جوش اومد خودم تا دو صبح همینجوری کردم کاملا خوب شدم قبلش ک این کارو نکرده بودم هر چی دکتر رفته بودم قرص خوردم هچ تعصیری نداشت

منم مث توام و مریض شدم
دکتر بهم اجازه شیر زردچوبه عسل داد
خیلی بهترم و ازیترومایسین میخورم و دیفن قرقر میکنم میخورم میتونی بری دکتر سرم هم بزنی فقط تب نباید بکنی

سوال های مرتبط

مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۲ ماهگی