دکتر بهم آموکسی سلین هر هشت ساعت یکی داد
آب نمک خیلی قرقره کن در طول روز
سرم شست و شوی بینی بگیر و روزی دو سه بار بینی تو شست و شو بده
منم همینجوری بودم گلوم چرک بود سر صبح ناشتا شیر جوشوندم بعد زرد چوبه ی قاشق ریختم یکم جوش اومد خودم تا دو صبح همینجوری کردم کاملا خوب شدم قبلش ک این کارو نکرده بودم هر چی دکتر رفته بودم قرص خوردم هچ تعصیری نداشت
منم مث توام و مریض شدم
دکتر بهم اجازه شیر زردچوبه عسل داد
خیلی بهترم و ازیترومایسین میخورم و دیفن قرقر میکنم میخورم میتونی بری دکتر سرم هم بزنی فقط تب نباید بکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.