خانما هرکس بدش میاد نیاد ترشح رقیق دارم اینجوری طبیعیه ؟

۶ پاسخ

از این به بعد ترشحات بدنت اینجوری هستش هفته هات که برن بالاتر بیشتر هم میشه همش باید تند تند لباس زیر عوض کنی

طبیعه عزیزم نگران نباش

منم دارم رنگش هم رو دستمال یکم کره ای رنگ میشه
دکتر گفت طبیعیه

اره طبیعیه

منم همینم مثلا دست میکنم تو بدنم انگشتم سفید میشه ولی خارش بو نداره موندم ترشح یانه همینطوری سفیده

.....

تصویر

سوال های مرتبط

مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری