۱۳ پاسخ

لثه لعنتیه🥲💔

وایییی پسر منم دقیقا هفته پیش همین بود
من بعد ۳ شب یادم افتاد هر شب بهش ی سی‌سی استامينوفن میدادم راحت می‌خوابید
بیشتر از دندونه 🥴🫠

به خاطر دندون در آوردن هست

داره دندون اسیاب درمیاره

دندونههههه بهش یکم استا بدع

دندون یکم بهش استامینیفون بده

درد دندونه
استا بده بهش اروم میشه میخوابه

یا دندون یا دل درد یا پا درد یکم استامینوفن بده بهش

وای متاسفانه دختر منم اینجوری میشه

هش استامینوفن بده مال دندونه

دختر‌منم پریشب اینجوری بود نیم ساعت یسره گریه میکرد

احتمالا واسه دندونه،،دختر منم همینه غذاهم نمیخوره

دلدرد داره حتما ترنجبین دم کن بده

سوال های مرتبط