۶ پاسخ

من همچی میخورم از اول. البته بیشتر شیرخشک میدم

همه چی میخورم فقط چیزای تند نمیخورم

والا من که همه چی میخورم
فقط تنها چیزی تا الان نخوردم آش رشته اس چون بخورم خیلی نفخ میکنم بچه هم گناه داره اذیت میشه

همه چی می خورم

والا من عملا هیچی
نون سوخاری و مرغ و سیب وموز و اب سیب وکوکوی سیب زمینی گوشت گوسفندی ولوبیا پلو و همینا
دارم ازشدت ضعف میمیرم دلم غذاهای مختلف میخواد😅

من هنوز حبوبات نخوردم

سوال های مرتبط