۹ پاسخ

ای خودا قربونت برم چه نازه

ننننه قربونت 😍

سلام زیبا
بهتره که سرلاک به کودک ندید
به جاش از سایت هایی مثل حکیم بانو یا نور سویق و فرنی آماده بگیرید
من خریدم‌عالیه
شکر اصلا نداره دخترم هم عاشقشه

ماشاالله بهت جوجه قشنگ با اون نگاهت خدا حفظت کنه

دکتر دخترم گفته سرلاک بهش ندی
نمی‌دونم چرا

5 من

من 5ماهه

بری بگیری رو بسته زذه از چه سنی هر کدوم فرق داره

از پایان۶ماهگی

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین ۵ ماهگی