برای گلو درد چی خوبه دارم میمیرم ۱۲ هفتمه

۱۴ پاسخ

دیفن قرقره کن

دیفن قرقره کن عالیهعه من تو اقدام گلو درد گرفتم اینجوری خوب شذ

اب نمک قرقرع کن

شیر گرم

آب و نمک قرقره کن ولی خیلی شورنباشه.آب لیمو باعسل قاطی بکن بخور خیلی خوبه

یک قاشق غذاخوری عسل خالی بدون اب و هیچی قورت بده
اویشن دم کن گرم بخور

شلغم بخور

آب نمک قرقره کن بخور کن

آب نمک قرقره کن ماسک بزن ک نفست گرم بمونه گلوت نرم میشه

دیفن هیدرامین رو قرقره کن
ب‌من گف اشکالی نداره

اب جوش ونمک قرقر کن عالیع

شیر و عسل سه روز بخور خوب میشی عزیزم
منم گلو درد داشتم سه روز پشت سرهم صبح مسخورم گلو دردم کلا گم شده

چایی ابلیمو عسل

منم دارم میمیرم..خواهرشوهرم دمنوش پرتقال زنجبیل درست کرد داغ داغ میخورم امیدوارم خوب کنه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد