چه دکتری برم
پیش ماما یا گوش؟
من سرماخوردم از دیروز گوش درد داشتم. قطره دگزامتازون هر هشت ساعت مجاز هستی استفاده کنی. برا من خداروشکر همین خوب بود
دکتر رفتی؟شاید یه نوع عفونت باشه که با این چیزا بدتر بشه
منم مثل تو بودم هفته های اول
عزیزم دکتر برو و اصولی درمان شوو
پیازز کباب کنن بزار درجا خوبت میکنه عفونت میکشه بیرون اون قسمت درازی پیاز رو بزار رو گازز کمکم درس بشه
کلپوره
از عطاری بگیر دود کن ب گوشت عالیه خیلی سریع اروم میشههه
خاک شیر و اسفند دود کن تو گوشت دودش بده درد اروم میکنه.
عنبر نسا هم اروم میکنه درد رو دودش
منم درد داشتم با این دوتا روش اروم شد
پیازگوچولوبزارروگازتاداغ بشه وسط پیازچه بشه داخل گوش بره درحالیکه گرم بزارداخل گوش
مهر داغ کنین بذارین روش یکم آروم میشه یا کیسه آب گرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.