از ۴ماهگی معمولا
از ماه ۵ کم کم در میاد
ولی ماه ۸ دیگه بزرگ میشه
من شکم سومم اما قبلش شکم نداشتم الان قشنگ معلوم
من دارم 16هفته میشم شکمم هنوز تخته.. هیچ تغییری نکردم نمیدونم چرا
سئوال منم هست 🥺
بااین حال که ۱۰ روز دیگه آنتی دارم ولی شکمم تخته🥺💔
16 به بعد
برای من خیلی زود در اومد الان مثل ۵ماهگی دخترمم
ازمن دراومده دیگه مشخصه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.