۴ پاسخ

برنج و کجا میزارن

ماهم چیزی نمیزاریم
اصلا کجا میزارن؟
واس چی هست؟

والا تو خانواده ی ما هیچی لابد رسم خودتون هست

ما همچین رسمی نداریم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۰ ماهگی
مامان رقیه سادات مامان رقیه سادات ۱۱ ماهگی
مامان امیر محمد🌹 مامان امیر محمد🌹 ۹ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۵ ماهگی