۵ پاسخ

عزیزم رابطه نباید داشته باشی
منم وقتی دارم اونطوری میشم
نداشته باش

عزیزم با توصیه پزشک نزدیکی تایید یا رد میشه
اگر نزدیکی دارید درسه ماه اول
بهتره چندنکته رو رعایت کنید
پوزیشن پهلو به پهلو باشه
ضربات محکم نباشه
طولانی نباشه
عمیق نباشه
و اینکه بعدش فعالیت سنگین نداشته باشید🌹🫂

تو سه ماه اول نزدیکی نداشته باش

عزیزم کلا سه ماهه اول رابطه نداشته باش خطریه یکم

نه عزیزم‌چون هفتت کمه احتمالا اینجوری شدی فعلا احتیاط کن

سوال های مرتبط