۱۰ پاسخ

منم چند روز پیش‌ لکه دیدم خدا بخواد چیزی نمیشه عزیزم اضطراب صد برابر تاثیر داره اصلا بهش فکر نکن

اگ قلبش تشکیل نشده هنوز شیاف نزار .. ولی اگ تشکیل شده باید بزاری

استراحت استراحت استراحت و نترس اصلا

من ۳ روزه لکه بینی صورتی دارم ک با شیافتم رفع نشده احتمالن لانه گزینیه

نگران نباش من توی هفته ۱۲ هم یکم لک بینی داشتم رفتم سونو همه چی اوکی بود‌میگن‌گاهی خونای مونده پشت دیواره رحم هم هست

نگران نباش با شیاف خوب شد چیزی نیست انشاالله

اگر زیاد و همراه لخته باشه خطر ناکه اگر و فقط کمی بوده در حد چند قطره طبیعیه و مال لایه گزینی هست و شیافم که استفاده کردی اوکیش میکنه هیچ نگرانی نداره

توکلت به خدا باشه چه زود نا امید میشی

نه اصلا نگران نباش عادیه لانه گزینی هستش

خب خداروشکر ک رفع شده دیگه چرا ناراحتی
اگ چیزی بود ادامه پیدا میکرد و حتی خونریزی شدید و اینا میشد

سوال های مرتبط