عزیزم منم همینطورم داغون شدم افتضاحه از ۳ ماهگی بچه شروع شد الان ۷ ماهش شده و کچل شدم قشنگ هر چی مکمل و داروی خوب هست میخورم هیچی به هیچی
ولی ربطی به شیر دهی نداره کلی مامان دیدم بچه شیر خشکی بوده و ریزش شدید داشتن بخاطر تغییرات هورمونی شدید بعد از زایمان حدود ۴۰ ۵۰ درصد خانومها دچار اش میشن و متأسفانه ما هم جز اون دسته بودیم من دیدم چند ماه بعد بهتر میشن همه ولی مال من که درست نشده🥹🥹
قرص اهن بخور ویتامین دی همون مولتی ویتامین دوره بارداری رو بخور کلسیم بخور یه بخشیشم طبیعیم باید کنار بیای بهتر میشه منم خیلیی میریزن چند هفته میشه ولی شاید برم دکتر پوست و مو ببینم مکمل چی اجازه هست بخورم هیر ایکس و درموبلا و فولیکوژن خوبن
من نابود شده موهام همه جا موهاي منه
منم همینم دیگه دیونه شدم آنقدر میریزه ولی شیر خودمم نمیدم میگن برای دارو بی حسی
منو ببینی فقط 🥲 یعنی نابود شدن موهام
ریزش موی بعد از زایمان هست
مخصوصا اونایی که سزارین کردن
من قرص امگا3 و کپسول سیدرال و ویتامین دی خیلی بهم کمک کرد
میتونی محلول از داروخونه برا ریزش مو هم بخری
ریزش مو بعد از زایمان کاملا طبیعیه
من بچه ام فقط دوماه شیرمو خورد الان شیرخشکی هست شدید ریزش مو دارم
طبیعی عزیزم
منم دیگ رد دادم یعنی خونمون شده مو فقط
منم همینجورم میگن بخاطر شیردهی هست من که کچل کچل شدم دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.