یع مقاله تو گهواره خوندم نوشته بود باید سعی کنی خیلی وزن اضافه نکنی وگرنه این کرم و ترمیم کننده هافقط جنبه تبلیغاتی داره
مامان جونيايى كه تواين شرايط قطع اينستا دنبال خريد باكسهاى نظم دهنده براى نى نى هاى قشنكتونيد
كارم قيطان دوزى و اكسسورى اتاق كودكه
اكه جيز احتياج داشتيد
ميتونيد در پيام رسانهاى داخلى پيام بديد
نمونه كارهامو بفرستم
٠٩٠١٢٢٢٥٣٩٧
٠٩٢٢٢٧٢٠٢٧٧
من از اولش دارم روغن زیتون میزنم تاالان که ترک نخوردم نمیدونم چقدر دوام بیارم آخه کلا پوستم ازینایی که زود ترک میخوره
بیشتربه ژنتیک ربط داره عزیزم
ولی میتونی ضدترک ماستلا
روغن بادام استفاده کنی بازم میگم همه چیز به ژنتیک بستگی داره
سلام عزیزم از همین الان شروع کن هرشب روغن بچه یا روغن زیتون بزن ب شکمت،ران ها و سینه ها خیلی عالیه باعث میشه ترک نزنی😍
بیشتر به ژنتیک ربط داره من ضد ترک ماستلا و هیدرو درم زدم از دوماه قبل بارداریم هم دارم هرروز روزی یکی دوبار با روغن بادام چربش میکنم الان ترک زده فایده نداره
سلام عزیزم
ترکیب روغن زیتون و روغن بادام شیرین خیلی خوبه . از داروخونه هم میتونی کرم ضدترک تهیه کنی . کرم ماستلا و روغن بایو اویل رو خیلی تعریف میکنن ولی خب گرونه اگر میتونی هزینه کنی بگیر
من تقریبا از هفته ۱۶ - ۱۷ شروع کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.