۴ پاسخ

خيلي خوبه
معمولا كوليك و رفلاكس باعث ميشه بچه بيشتر شير بخوره اونم با بيقراري و نق زدن
پستونك رو بدي اروم ميشه

نه عزیزم اتفاقا خوبم هست بچه رو اروم میکنه

عالیه اتفاقا

برا کولیک خوبه

سوال های مرتبط

مامان سامیار🐻🤎 مامان سامیار🐻🤎 ۳ ماهگی
مامان پسری و نینی😍❤️ مامان پسری و نینی😍❤️ ۴ ماهگی