۸ پاسخ

هدف تغییر حکومته،مذاکره یجورایی همون حکم اتش بس داشت،که اینا زیر بار نرفتن

وا خدانکنه چه اتش بسی
امیدوارم نابود بشه اسراییل منطقه پاک شه

چون دوروز دیگه دوباره برمیگرده جاهای بیشتری شناسایی می‌کنه اونموقع دیگه از استرس نمیریم بلکه همون می‌میریم

شرایط خیلی بده
توی جنگ ۱۲روزه حمله رو اسرائیل گردن گرفت هرچند امریکاهم دخالت داشته روزای اخر
ولی الان امریکا علنا اعلام جنگ کرده
وابرقدرت جهانه توی تسلیهات نظامی اسرائیل هم دست کمی ازامریکا نداره چون همه تسلیهاتش رو امریکا میده
همه جهان از الان چشمشون به این جنگه
اگه هرکدوم اتش بس بخوان
ایران ک کلا دیگه نابودمیشه وهرچ ک امریکا گفت باید قبول کنه میشه یکی مثل افغانستان وعراق
از اون ور امریکا اگه اعلام اتش بس کنه
دیگه توی جهان کسی ازش حساب نمیبره
حتی همون کشورهای متحدش هم دیگه ازش نمیترسن
چون الان جهان واقعا فقط امریکاست
اروپا واینا همه وکشکن

کی به فکر مردمه😔

اون سگ‌ زرد تو آتش بسم میزنه

کلا این سری ایران گفته آتش بس نمی‌کنیم حتی اگه ترامپ هم درخواست آتش‌ بس کنه ایران قبول‌ نمیکنه

چون توی نقطه ای هستند که نمیتونن کوتاه بیان هر کدوم منتظر اون یکی هستند

سوال های مرتبط