۴ پاسخ

منم ازادسازی زدم بچه ها بی بی چک روز دهم از ازاد سازی گذشته باشه جواب میده

تاالان وسط سیکل خونریزی یا لکه نداشتی؟

نه اشکال نداره برا ازاد شدن تخمکه لکه هات

منم ی باز ازاد سازی زدم خون ریزی داشتم همون جوری اقدامم میکردم اما خب حامله نشدم ایشالله شما بشی

سوال های مرتبط