۹ پاسخ

پسر منم داره هم رو چشمش هم وسط پیشونیش دکتر گفت تا ۶ ماهگی میره

سلام عزيزان من تو گهواره خیلی مدته که پیشتون هستم ولی با اون اکانتم خجالت می‌کشیدم بگم بهتون لباس اگه دارین برای دختر ۲ ماه تا ۱ سال 10 ماه خواهش بدین من خیلی نیاز مندم وقت لباس میخوام اگه برای بچه ها تون کوچیک شدن یه لکه افتاده لازم ندارید بدین لباس ها خیلی گرون شدن واقعا توان خرید نداریم دم عید نوروزه براتون ثواب میشه

پسر منم داره حس میکنم ماه گرفتگیه

دختر منم‌داشت ولی خوب شدتا دوماهگی رفع میشه

می‌ره دخترمم داشت

برطرف میشه عزیزم نگران نباش خیلی خیلی ک باشه تا دوسالگی هست و چیز مهمی نیست اصلا نگران نباش

برای دختر منم هستش
از بیمارستان داشت

تصویر

بچه منم تاالان بالا چشمش قرمزه

خودش زده با دستش

سوال های مرتبط

مامان دخترام🩷🩰 مامان دخترام🩷🩰 ۱۳ ماهگی
مامان آنیسا و آرکان مامان آنیسا و آرکان ۴ ماهگی
مامان نخودک 🐤🩷 مامان نخودک 🐤🩷 ۴ ماهگی