بگو جواب ازمایشتو یکی بگیره انلاین از دکتر بپرس
یه جوری کسی رو بفرست برداره
منم ۳.۷ بود دفعه بعد که آزمایش دادم اومده بود پایین
اگر هم تغیر کرده بود با قرص تغیر کرده عزیزم قرصاتو بخور تا جواب آزمایشتو بگیری.دکتر من که اینطور بم گفت تا اخر بارداری باید بخوری چون با قرص کنترل شده ولش کنی بر میگرده.مگه اینکه زیاد کم کار شده باشه بخواد دوز دارو رو بیشتر کنه
به آزمایشگاه زنگ بزن ببین عکسشا برات میفرستن یا نه
همون جوری ادامه بده تیرویید را تا روز زایمان باید براش قرص مصرف کنی
عددش چند بود که قرص داد بهتون؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.