منم طبق سونو ان تی واونومالیم ۱۷اسفند ۴۰ هفته میشم کامل . یعنی بازم باید صبرکنم ولی درد زایمان ندارم بااینکه درد دارم پایین تنم و انقباض دارم تازه از شنبه گل مغربی هم هرهشت ساعت به دستور دکترم استفاده میکنم . یعنی ممکنه ختم بارداری نده 😑☹️☹️☹️
من دوس دارم دردم بگیره توخونه .فرداشب اخرین فرصته برام دعاکنین
من دکتر گفتم گفت به تشخیص من خیلی اذیت میشی آخرم میری سزارین چون بچه هیچ جوره پایین نمیومد
دیگه همسر منم نامه گرفت رفتم سزارین
چون ۴۰ هفتم تمام شد گفتن بمونه خیلی ممکن مشکلی پیش بیاد
خوشبحالت🫠🫠🫠
سر زایمان اولم وارد 41 شدم رفتم بیمارستان چون یکمم حرکت جنین کم شده بود دیگه مرخصم نکردن چون وارد 41 شده بودم
با دوتا آمپول فشار دنیا اومد وروجک
قرار زود فرداش برم زایشگاه که شب قبل دردم گرفت
پیاده روی روزی دو ساعت دوش اب گرم بگیر دردت شروع میشه
میری زایشگاه احتمالا امپول فشار بزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.