۵ پاسخ

عزیزم بعد از چهل روزگی پسر من میخندید قبلش هم می خندید ولی از بعد چهل روزگی بهتر و بیشتر واکنش نشون میداد
دوماهگی به چیزای سیاه و سفید واکنش نشون میداد و میخندید و دنبالشون میکرد
تو دوماهگی از خودش هم صدا در میاورد اغو میکرد
از دو نیم ماهگی تلاش میکنه وسایل رو بگیره چون من از چهل روزگی گذاشتمش تو تشک بازیش با اون سعی میکنه بگیره
الانم داره تلاش میکنه غلت بزنه و صداهای بلند از خودش در بیاره و گاهی اوقات هم با صدا میخنده
الان دیگه رنگ ها رو هم میبینه و براش جذابه چیزای رنگی کتاب پارچه ای رنگی نشونش میدم میخنده و باهاشون حرف میزنه

بچه من میخنده الانم

دختر من الان ۵۰ روزشه می‌خنده صدا از خودش درمیاره

امروز دو ماهه شده دیگه کامل میشناسه منو صدا میکنی دست و پا میزنه میخنده از خودش صدا درمیاره

از تقریبا دوماهگی لبخنداش شروع میشه
ی صداهایی از خودش در میاره بینایی ش بهتر میشه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۱۰ ماهگی