۲۶ پاسخ

روغن و برنج

نمیدانم اطلاعی ندارم 😂😂
اگه ب من باشه فقط خوراکی ولی ب همسرم باشه روغن و رب و برنج و اینا

الان فرق بین کالا برگ با کدملی چیه ؟

فقط مای بیبی😬

مرغ و گوشت لوبیا چیتی و گردو و روغن و دستمال کاغذی و توالت ماکارانی لبنیات و همیشه هم جایی خرید میکنم ک همه چی بدن حداقل ۳،۴ تومن میزارم روز نزدیک ۷ تومن میشه ی خرید کلی کرد ما ۳ نفریم

من هر بار روش حداقل یک تومن گذاشتم تا تونستم خرید اساسی کنم
یبار دوتا کیسه برنج و روغن و چای خریدم
یبار گوشت و سینه مرغ و گوشت چرخ کرده خریدم
فقط دفعه اولی که واریز کردن اسفند پارسال روش پول نزاشتم و تونستم رب و شوینده و پوشک بخرم ولی از اول سال تا الان همیشه روش پول گذاشتم

مای بی بی دوبسته.پودر ماشین.رب.ماکارونی.سویا.ریکا.روغن واگرم چیزی بمونه گوشت میخرم اگرم نمونه از جیب گوشت میخریم

برنج

روغن .مرغ .تمام

قضیه آخر کدملی چیه؟؟؟؟

مای بی بی میخرم فقط 😮‍💨🤦🏻‍♀️😐

مرغ و گوشت چرخ کرده

دفه اول همشو دادم پوشاک برا دخترم
دفه دومی همشو دادیم وسایل شوینده برا خونه(تاید ریکا مایع دستشویی لباسشویی کیسه زباله فریزر صابون شامپو جرم گیر و)

فعلا هیچ نگرفتم

من تا الان نخریدم
شاید برم برنج بگیرم شایدم گوشت

هرچی ندارم مینویسم دیگه
ایندفعه شوینده گرفتم و ماکارونی و به اشتی

مرغ یا برنج یا گوشت یاپوشک

امروز کیا گرفتن کالابرگشون رو

اگر بشه گوشت بخریم نداریم

شما بودید بد ب جمهوری اسلامی میگفتید؟؟؟ 🤣

هرچیزی ک نزدیکه تموم شه یا تموم شده فقط برنج‌نمیخریم چون خودمون میکاریم برنج‌محلی واس یه سال از قبل میزاریم

من همیشه وسایلی که نزدیکه تموم شه رو مینویسم اونارو میگیریم
ولی رو هر کالابرگ مایع لباس و ظرف و حتما میگیرم

خب هرچی نداری رو بگیر
من چون مصرف مرغ و گوشتمون زیاد مرغ و گوشت برداشتم

برنج و مرغ

رب روغن ماکارانی گوشت مرغ مایع ظرف شویی و این مدل چیزا هر کدومش که نیاز بود

ما همیشه برنج میگیریم

سوال های مرتبط

مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی