مولتی ویتامین خارجی بخور اشتهات باز میکنه خیلی خوبه منم تا پنج ماهگی همین بودم خوب میشی
عزیزم منم همینم اشتها ندارم و حتی کسی غذا هم درست کنه باز نمیتونم زیاد بخورم البته کسی هم نیست زیاد ولی بد غذا شدم هیچی نمیخورم از اول بارداری هم پنج کیلو کم کردم جواب آنومالی رو که پیش دکترم بردم بهش گفتم اشتها ندارم گفت عیب نداره میخوای چیکار چاق شی گفتم نگران بچه ام که کوچولو نمونه مکمل ال ارژینین پلاس نوشت پودر هست صبحا میریزم تو آب میخورم دکتر گفت این مکمل برای بچه هست و من و چاق نمیکنه
تخم مرغ آب پز نمیتونی بخوری؟
ی وقتایی از بیرون ی چی مقوی بگیر
مغز بذار کنار دستت بخور
برو سرم بزن تا تقویتی هم داخلش برات بزنن
منم همین جوری بودم الان یکم انگار بهترم
اگر موقعیتش را داری یکم گوشت بگیر بزار رو توری کباب کن بخور
البته من بدم میاد از بو گوشت 🥴
اشکال نداره فقط ویتامین هارو بخور .بچت ضعیف نمیشه بد خودت بعد زایمان داغون میشه
عزیزم مولتی ویتامین و اینا میخوری؟
عزیزم حداقل همه مکمل ها ویتامین هاتو بخور نکنه فشارت یا قندت میفته؟
برو خونه مامانت چندروز بهتره بهت بیشتر میرسه
چرا کسی نیس اصلا دور ورت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.