ی زمانی به ملت میگفتیم امنیت آرامش مسخره میکردن. ما امنیت داریم. بفرما. الان امنیت نداریم. 😔😔
ما قرچکیم دیشب فقط صداش پخش شده بود توآسمون،داشت میرفت سمت پارچین
الان فوشم ندینا،خیلی هیجانی بود😂
دیشب ترسناک ترین بود تهران فقط میخام زود تموم بشه تنها ارزوم ی خاب راحت یه بیزون رفتن راحت
خیلی حس بدیه ادم راضی نیست شب بشه🤦♀️
هیچی من همین دیشب زهر ترک شدم از ترس
وحشتناکه 😭تن و بدنمون به رعشه میوفته
دیشب خیلی وحشتناک بود همینجوری جنگنده ها تو آسمون دورو برمونو میدن خونه میلرزید خیلی بد جاش دورتادورشم کوهه
هیچ
میسازیم
جیش میکنیم درجا🥺🥺🥺🥺
اوف همین الان شتیدم
وحشتناکه ،تنمون ب لرزه میوفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.