۱۱ پاسخ

ی زمانی به ملت می‌گفتیم امنیت آرامش مسخره میکردن. ما امنیت داریم. بفرما. الان امنیت نداریم. 😔😔

ما قرچکیم دیشب فقط صداش پخش شده بود توآسمون،داشت میرفت سمت پارچین
الان فوشم ندینا،خیلی هیجانی بود😂

دیشب ترسناک ترین بود تهران فقط میخام زود تموم بشه تنها ارزوم ی خاب راحت یه بیزون رفتن راحت

خیلی حس بدیه ادم راضی نیست شب بشه🤦‍♀️

هیچی من همین دیشب زهر ترک شدم از ترس

وحشتناکه 😭تن و بدنمون به رعشه میوفته

دیشب خیلی وحشتناک بود همینجوری جنگنده ها تو آسمون دورو برمونو میدن خونه می‌لرزید خیلی بد جاش دورتادورشم کوهه

هیچ
میسازیم

جیش میکنیم درجا🥺🥺🥺🥺

اوف همین الان شتیدم

وحشتناکه ،تنمون ب لرزه میوفته

سوال های مرتبط

مامان نهال👶🏻 مامان نهال👶🏻 هفته چهاردهم بارداری