۹ پاسخ

ما که فعلا خونه موندیم
با بچه‌کوچیک‌خونه کسی یا جایی رفتن سخت تر از این استرس هاس

هیچ جا مثل خونه ادم نمیشه هرجا بری هم استرس هست پس خونه موندن بهترین گزینه س

خونه خودمونیم، کجا بریم اخه معلوم نیست تا کی این داستان باشه یکی دوروز نیست که بخایم بریم

خونه ایم اصلا جایی نداریم که بریم

ماهم یه پا خونه خودمون یه پا خونه مامانم

من بغض داره خفه ام میکنه

من که دیگه کم مونده چل بشم شوهرم نیست استرس اونو دارم استرس دخترمو دارم دو روزه دندون درد شدید هم گرفتم که حتی با شیاف هم اروم نمیشه

خونه. کجا بریم؟

خونه مادرم اینام

سوال های مرتبط

مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۵ ماهگی