پوشک شیر خشک
مامانای تهرلنی چ خبر من نیستم امار بدید

۸ پاسخ

دم صبح میدان حر و مرکز شهر رو زدن میگن تونل زیرزمینی رو زدن دیگه نمیدونم کجا بوده

اول صبح چند تا انفجار وحشتناک بود
بعد از ظهر هم همینطور

ما سعادت ابادیم چندروزه خبری نیست

جنوب تهران سمت منیریه واینا رو میزنن ما هم خزانه ایم از ساعت 5 و نیم صبح

الان کرج زدن ،وغرب تهران رو سه جاشو زدن

الان کجارو زدن

از پنج و نیم صبح دارن میزنن الانم ادامه داره

فک نکنم از تهران چیزی مونده باشه اصلا 😕

سوال های مرتبط

مامان دخترم بنیتا🥰 مامان دخترم بنیتا🥰 ۳ سالگی