۱۵ پاسخ

✋️✋️✋️✋️

تصویر

وای چرا تموم نمیشه ول نمیکنن
خدا بخیر بگذره این اخر سالی دیگه چی از ایران و مردممون مونده

دیشب تا صب تهرانو بد میزد کل خونه ها میلرزید 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

ارتش اسرائیل 😑رسماً بدون آمریکا هیچی نیستنا ارتشششش😑

افسریه رو که ترکوند دیگه چی مونده که بزنه
من که از جام تکون نمیخورم 😭

اخه اشغال حرومزاده منیریه این همه خونه و مسکونی داره ویلا اینهمه مسکونی داره واسه زدن دوتا جای اداری و نظامی بیخود جون مردم به خطر میندازی
والا زنگ زدم برا دوستم منیریه میگه خیابونا بسته کجا بریم تو خیابون بمونیم خطرناک تره

خب خونه زندگیشون که نابود میشه خدایا خودت رحم کن بهمون

@akhbarfoori1313

مدام در حال هشدار

تصویر

اره فامیلای ما تهرانن
دارن منیریه رو تخلیه میکنن

زدن دیگه چیو تخلیه کنن

اینارو کجا میگه؟

توروخدا هر جا گفت سریع بگید به ما

اون سمت نیستم ولی چرا؟

🔵 هشدار تخلیه ارتش اسرائیل برای تخلیه ۳ مکان در شهرهای تهران و قزوین

🔹️ناحیه صنعتی لیا در شهر قزوین
🔹️منطقه ویلا در تهران
🔹️منطقه منیریه در تهران

@iRankhabar

سوال های مرتبط