نرمالایز شد ، حله😉😉
ما خیلی وقته نرمالایز کردیم
نرمالایز یعنی چی
مگه نرمالایز نبوده🤣😁
یه بار شوهرم دست روم بلند کرد چنان چکی کوبیدم به گوشش ۳روز گوشش نمیشنید جرواجرش کردم تا گردنش رد ناخنام بود هرکی هم میپرسید چی شده میگفت تیغ برعکس کشیدم زخم شده دیگه الان از اون غلطا نمیکنه بچه خوبی شده
نرمالیزه دیگ بزن حالشو ببر
شما بزن راحت باش😂
چرا نرمالیز بشه اخه مرد حق نداره دست بلند کنه روی زنش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.