من از ۴ ماهگی گذاشتم الان تازه یاد گرفته عقب عقب میره😁😂
من میزارم دو سه هفته درحد چند دقیقه هیچ جوره نمیمونه چون
از ۷ ماه
وقتی ک روتاپاش درحدیکم بتونه وایسه
ده ماهگی
من چندروزه میزارم چون واقعا خسته شده بودم همش میگفت منو رو پام بزارید باشم
از شش
من پسرمو ۶ماه گذاشتم
هر وقت رو پا وایسه
۶ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.