۱۰ پاسخ

من از ۴ ماهگی گذاشتم الان تازه یاد گرفته عقب عقب میره😁😂

من میزارم دو سه هفته درحد چند دقیقه هیچ جوره نمی‌مونه چون

از ۷ ماه

وقتی ک روتاپاش درحدیکم بتونه وایسه

ده ماهگی

من چندروزه میزارم چون واقعا خسته شده بودم همش میگفت منو رو پام بزارید باشم

از شش

من پسرمو ۶ماه گذاشتم

هر وقت رو پا وایسه

۶ماهگی

سوال های مرتبط

مامان نیکان جانم مامان نیکان جانم ۱۷ ماهگی